К основному контенту

Математика - це  не так знання, як уміння! 

Все в природі повинно бути виміряно, все може бути пораховано.  
Щоб використовувати математику в повсякденному житті нам потрібен позитивний досвід, якого ми набуваємо під час практичної діяльності.
Найкраще опановуємо математичні знання через дії з об'єктами. 
 Вивчаємо  міри маси та місткості.  



  •                                             

          
                                                              
                                               
                  
                   

                   


                                                                      
                                                                                     
                        
                                                                                                                    
                                               
                              
             
                                             
                                    
                                       
             

                               
                                            

                          
                     
                           
Учитися - це цікаво! Пізнаємо світ цілісно! Нас об'єднує природна допитливість і жага пізнання.  
                            
                             
                               

                                    
                                      


                                         


                                                
                                                      
                                                   


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Щоденні 5 -  є новітнім та ефективним  методом навчання учнів НУШ, нова структура керування класом , що використовується при вивченні української мови. Це методична система, яка навчає учнів обирати і працювати самостійно, що сприяє їх внутрішній мотивації.   Це систематична щоденна робота: 5 діяльностей, які всі діти класу виконують впродовж 20 хвилин.  Ми спробували даний метод втілити в повсякдення уроків  і нам сподобалося !  Першою діяльністю залишається " Читання для себе" , яка розвиває самостійність та вміння робити успішний вибір.  Дуже полюбляють мої другокласники " Читання з другом " .  Робота зі словами  Щоденна робота зі словами - це діяльність, яка орієнтована на правильне написання слів та обов'язкове їх тлумачення.  Виконуємо різні вправи зі словами, поповнюючи активний словник.  - Аби запровади...
Радість пізнання нового та розвиток дослідницьких умінь - пріоритет НУШ! - Хто такий дослідник? - Як людина досліджує світ? - Чи можна бути винахідником у наш час? - Чи все на світі винайдено до нас? Нас хвилюють ці питання і ми намагаємося знайти на них відповіді в рамках нашого модельного тижня " Ми - дослідники, ми - винахідники".  Ми - кмітливі;  ми - допитливі;  ми- спостерігачі і практики; ми - винахідливі; ми - швидко реагуємо ! Уже провели цікаві досліди із " водою - мандрівницею", відповіли на запитання: чому фарба проникає у папір?, як творяться кольори? Створили власний вулкан і спостерігали за його виверженням!   Професор Геній Євгенійович  задоволений нашою роботою і вже видав перші сертифікати юним дослідникам! ДОСЛІДЖЕННЯ ТРИВАЮТЬ .....

Рафтинг 11 06 19р