К основному контенту
Радість пізнання нового та розвиток дослідницьких умінь - пріоритет НУШ!

- Хто такий дослідник? - Як людина досліджує світ? - Чи можна бути винахідником у наш час? - Чи все на світі винайдено до нас? Нас хвилюють ці питання і ми намагаємося знайти на них відповіді в рамках нашого модельного тижня " Ми - дослідники, ми - винахідники". 
Ми - кмітливі;  ми - допитливі;  ми- спостерігачі і практики; ми - винахідливі; ми - швидко реагуємо ! Уже провели цікаві досліди із " водою - мандрівницею", відповіли на запитання: чому фарба проникає у папір?, як творяться кольори? Створили власний вулкан і спостерігали за його виверженням! 



















 Професор Геній Євгенійович  задоволений нашою роботою і вже видав перші сертифікати юним дослідникам! ДОСЛІДЖЕННЯ ТРИВАЮТЬ .....



















Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Щоденні 5 -  є новітнім та ефективним  методом навчання учнів НУШ, нова структура керування класом , що використовується при вивченні української мови. Це методична система, яка навчає учнів обирати і працювати самостійно, що сприяє їх внутрішній мотивації.   Це систематична щоденна робота: 5 діяльностей, які всі діти класу виконують впродовж 20 хвилин.  Ми спробували даний метод втілити в повсякдення уроків  і нам сподобалося !  Першою діяльністю залишається " Читання для себе" , яка розвиває самостійність та вміння робити успішний вибір.  Дуже полюбляють мої другокласники " Читання з другом " .  Робота зі словами  Щоденна робота зі словами - це діяльність, яка орієнтована на правильне написання слів та обов'язкове їх тлумачення.  Виконуємо різні вправи зі словами, поповнюючи активний словник.  - Аби запровади...

Рафтинг 11 06 19р

#НУШВДІЇ!#)))))  Дощ пройшов, через ставок Перекинувся місток Кольорів у ньому сім. Він подобається всім!   Радісна , яскрава, різнобарвна веселка! Лише вслухайтеся в її ім'я - на душі одразу стає ВЕСЕЛО! Отаким яскравим і різнобарвним видався і наш тиждень " ВЕСЕЛКА", за допомогою якого ми дізналися про причини виникнення веселки;  вивчили порядок її кольорів;  провели практичні роботи, пов'язані з веселкою; уважно слухали один одного в умовах безпосереднього спілкування.  Отож - цікаво і весело навчались!                                                День I - ЧЕРВОНИЙ!  Беремо інтерв'ю в однокласників: "Твій улюблений колір"  Більшість респондентів обрали улюбленим саме червоний колір ( і я теж). День  II - ОРАНЖЕВО- ЖОВТИЙ! Це колір сонечка - теплий, позитивний, пов'язаний з рад...