К основному контенту

Щоденні 5 - є новітнім та ефективним  методом навчання учнів НУШ, нова структура керування класом , що використовується при вивченні української мови. Це методична система, яка навчає учнів обирати і працювати самостійно, що сприяє їх внутрішній мотивації.  
Це систематична щоденна робота: 5 діяльностей, які всі діти класу виконують впродовж 20 хвилин. 
Ми спробували даний метод втілити в повсякдення уроків  і нам сподобалося ! 


Першою діяльністю залишається " Читання для себе", яка розвиває самостійність та вміння робити успішний вибір. 





Дуже полюбляють мої другокласники " Читання з другом " . 







Робота зі словами 
Щоденна робота зі словами - це діяльність, яка орієнтована на правильне написання слів та обов'язкове їх тлумачення. 
Виконуємо різні вправи зі словами, поповнюючи активний словник. 













- Аби запровадити цю систему , не треба захмарних зусиль чи витрат часу . Головне - правильно організувати навчальний процес і знати , навіщо це потрібно , - говорить М. Пристінська і ми підтримуємо цю думку.


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Перерва - це супер! Перерва - це клас! ( Велика перерва 1 -А).

Кожен ранок на світанку на шкільний поріг іду. Тут багато я дізнаюсь , друзів щирих я знайду.  Ми малюєм і читаєм , справ багато має клас,  тільки знову про перерву мріє кожен раз у раз! Перерва - це невід'ємний процес у шкільному житті. І кожен школяр бачить її по-своєму: хтось чекає її, щоб поспілкуватися з друзями , хтось хоче просто почитати художню літературу в тиші, а хтось перекусити маминим смаколиком! Здорово і цікаво збирати гуртом на килимку конструктори ЛЕГО. У всіх хлопців вони є вдома, але в школі це робити цікавіше і веселіше! Довго тягнуться уроки , а перерва збігла в мить. Дуже тяжко непосиллям у такім режимі жить.  Ми благаємо дорослих, зрозуміти просим нас. Між перервами уроки будуть хай тепер у нас! 
Радість пізнання нового та розвиток дослідницьких умінь - пріоритет НУШ! - Хто такий дослідник? - Як людина досліджує світ? - Чи можна бути винахідником у наш час? - Чи все на світі винайдено до нас? Нас хвилюють ці питання і ми намагаємося знайти на них відповіді в рамках нашого модельного тижня " Ми - дослідники, ми - винахідники".  Ми - кмітливі;  ми - допитливі;  ми- спостерігачі і практики; ми - винахідливі; ми - швидко реагуємо ! Уже провели цікаві досліди із " водою - мандрівницею", відповіли на запитання: чому фарба проникає у папір?, як творяться кольори? Створили власний вулкан і спостерігали за його виверженням!   Професор Геній Євгенійович  задоволений нашою роботою і вже видав перші сертифікати юним дослідникам! ДОСЛІДЖЕННЯ ТРИВАЮТЬ .....
#НУШПРАЦЮЄ#)))))    Історія ще одного тижня.....із життя 1-А  До тижня " Транспорт" готувалися ретельно, адже ми чекали поважних гостей! Трудилися усі: і вчитель, і діти, і наші невтомні бджілки-батьки, які виготовили чудові  яскраві макети різних видів транспорту , а ми визначили їх призначення і вирушили в цікаву тижневу подорож.   Перетворювали фігури в автівки для перегонів, чемно виконували всі вказівки дядечка Світлофора.  Мудрагелики 1-А дослідили важливість правил користування транспортом; вдосконалили  уміння коригувати свої дії відповідно до ситуації. Вивчили і продемонстрували на практиці(з планшетами і цеглинками Лего) в ігровій формі правила Гарного пасажира. Надзвичайно цікава робота!   Із діяльністю спецтехніки нас знайомлять фахівці Служби порятунку місцевої 22 державної пожежно-рятувальної частини.Оглядаємо, приміряємо, відчуваємо себе справжніми рятувальниками. КРУТО!!!  ...