К основному контенту
LEGO  в освітньому процесі : практична реалізація концепціі НУШ в " ЕРУДИТІ" . 

 

Світ гри - безмежний і яскравий. Він пропонує безліч можливостей для творчості, розвитку, навчання та самовираження дитини. Саме під час гри дитина вчиться розуміти світ, опановує різні аспекти спілкування, має змогу на практиці застосувати свої знання та добувати такий необхідний для неї досвід. 
Щоб розпочати гру знадобиться лише бажання та ініціатива і, звісно, конструктор LEGO! 





На всіх без виключення уроках LEGO стає інструментом ігрової діяльності , в якій першокласники засвоюють нові поняття , явища, знайомляться з предметним довкіллям, природою.  Таким чином процес навчання стає веселою грою.  Діти залюбки моделюють , конструюють, засвоюють математичні поняття, розвивають мовлення. З LEGO легко пояснювати новий матеріал, закріплювати знання природних явищ.
Математика з LEGO - не менш яскрава. Діти викладають цеглинки в ряд, додають їх, демонструють склад чисел - і все чітко за кольорами, потім кожен формує з конструктора цифри. Різнокольорові цеглинки малюки складають у певних конфігураціях: так розвивається не лише дрібна моторика рук, стимулюючи розумові здібності, а й  вдосконалюється швидке орієнтування, дотримання пропорцій і симетрії, розвивається здатність зосереджуватись. 







Інтегруємо конструктор у всі види діяльності . Школярики створюють за допомогою нього усе, що забажається - довжелезну конструкцію або справжнє місто з безліччю споруд, бо найбільше полюбляють малята будувати. Будують транспорт, роботів майбутнього, предмети  побуту та ін.








Знайшли застосування конструктору і на фізкультурі: естафети з цеглинками, ігри " Вище, дальше, довше, рівніше", "Передай цеглинку другові" та ін.







Крім того конструктор  вчить першокласників бережливості: вони складають деталі  у контейнери , щоб не погубити. А головне - дітей не треба змушувати ним займатися: стаючи частиною гри, дитина повністю занурюється у процес, бере на себе відповідальність, стає цілеспрямованою, почувається комфортно, радісно. Має можливість ініціювати діяльність і розвивати власну ідею, активно взаємодіючи з іншими учасниками гри і в такий спосіб навчатися ! І все це завдяки LEGO




Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Щоденні 5 -  є новітнім та ефективним  методом навчання учнів НУШ, нова структура керування класом , що використовується при вивченні української мови. Це методична система, яка навчає учнів обирати і працювати самостійно, що сприяє їх внутрішній мотивації.   Це систематична щоденна робота: 5 діяльностей, які всі діти класу виконують впродовж 20 хвилин.  Ми спробували даний метод втілити в повсякдення уроків  і нам сподобалося !  Першою діяльністю залишається " Читання для себе" , яка розвиває самостійність та вміння робити успішний вибір.  Дуже полюбляють мої другокласники " Читання з другом " .  Робота зі словами  Щоденна робота зі словами - це діяльність, яка орієнтована на правильне написання слів та обов'язкове їх тлумачення.  Виконуємо різні вправи зі словами, поповнюючи активний словник.  - Аби запровади...

Рафтинг 11 06 19р

#НУШВДІЇ!#)))))  Дощ пройшов, через ставок Перекинувся місток Кольорів у ньому сім. Він подобається всім!   Радісна , яскрава, різнобарвна веселка! Лише вслухайтеся в її ім'я - на душі одразу стає ВЕСЕЛО! Отаким яскравим і різнобарвним видався і наш тиждень " ВЕСЕЛКА", за допомогою якого ми дізналися про причини виникнення веселки;  вивчили порядок її кольорів;  провели практичні роботи, пов'язані з веселкою; уважно слухали один одного в умовах безпосереднього спілкування.  Отож - цікаво і весело навчались!                                                День I - ЧЕРВОНИЙ!  Беремо інтерв'ю в однокласників: "Твій улюблений колір"  Більшість респондентів обрали улюбленим саме червоний колір ( і я теж). День  II - ОРАНЖЕВО- ЖОВТИЙ! Це колір сонечка - теплий, позитивний, пов'язаний з рад...