К основному контенту
LEGO  в освітньому процесі : практична реалізація концепціі НУШ в " ЕРУДИТІ" . 

 

Світ гри - безмежний і яскравий. Він пропонує безліч можливостей для творчості, розвитку, навчання та самовираження дитини. Саме під час гри дитина вчиться розуміти світ, опановує різні аспекти спілкування, має змогу на практиці застосувати свої знання та добувати такий необхідний для неї досвід. 
Щоб розпочати гру знадобиться лише бажання та ініціатива і, звісно, конструктор LEGO! 





На всіх без виключення уроках LEGO стає інструментом ігрової діяльності , в якій першокласники засвоюють нові поняття , явища, знайомляться з предметним довкіллям, природою.  Таким чином процес навчання стає веселою грою.  Діти залюбки моделюють , конструюють, засвоюють математичні поняття, розвивають мовлення. З LEGO легко пояснювати новий матеріал, закріплювати знання природних явищ.
Математика з LEGO - не менш яскрава. Діти викладають цеглинки в ряд, додають їх, демонструють склад чисел - і все чітко за кольорами, потім кожен формує з конструктора цифри. Різнокольорові цеглинки малюки складають у певних конфігураціях: так розвивається не лише дрібна моторика рук, стимулюючи розумові здібності, а й  вдосконалюється швидке орієнтування, дотримання пропорцій і симетрії, розвивається здатність зосереджуватись. 







Інтегруємо конструктор у всі види діяльності . Школярики створюють за допомогою нього усе, що забажається - довжелезну конструкцію або справжнє місто з безліччю споруд, бо найбільше полюбляють малята будувати. Будують транспорт, роботів майбутнього, предмети  побуту та ін.








Знайшли застосування конструктору і на фізкультурі: естафети з цеглинками, ігри " Вище, дальше, довше, рівніше", "Передай цеглинку другові" та ін.







Крім того конструктор  вчить першокласників бережливості: вони складають деталі  у контейнери , щоб не погубити. А головне - дітей не треба змушувати ним займатися: стаючи частиною гри, дитина повністю занурюється у процес, бере на себе відповідальність, стає цілеспрямованою, почувається комфортно, радісно. Має можливість ініціювати діяльність і розвивати власну ідею, активно взаємодіючи з іншими учасниками гри і в такий спосіб навчатися ! І все це завдяки LEGO




Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Щоденні 5 -  є новітнім та ефективним  методом навчання учнів НУШ, нова структура керування класом , що використовується при вивченні української мови. Це методична система, яка навчає учнів обирати і працювати самостійно, що сприяє їх внутрішній мотивації.   Це систематична щоденна робота: 5 діяльностей, які всі діти класу виконують впродовж 20 хвилин.  Ми спробували даний метод втілити в повсякдення уроків  і нам сподобалося !  Першою діяльністю залишається " Читання для себе" , яка розвиває самостійність та вміння робити успішний вибір.  Дуже полюбляють мої другокласники " Читання з другом " .  Робота зі словами  Щоденна робота зі словами - це діяльність, яка орієнтована на правильне написання слів та обов'язкове їх тлумачення.  Виконуємо різні вправи зі словами, поповнюючи активний словник.  - Аби запровади...
Радість пізнання нового та розвиток дослідницьких умінь - пріоритет НУШ! - Хто такий дослідник? - Як людина досліджує світ? - Чи можна бути винахідником у наш час? - Чи все на світі винайдено до нас? Нас хвилюють ці питання і ми намагаємося знайти на них відповіді в рамках нашого модельного тижня " Ми - дослідники, ми - винахідники".  Ми - кмітливі;  ми - допитливі;  ми- спостерігачі і практики; ми - винахідливі; ми - швидко реагуємо ! Уже провели цікаві досліди із " водою - мандрівницею", відповіли на запитання: чому фарба проникає у папір?, як творяться кольори? Створили власний вулкан і спостерігали за його виверженням!   Професор Геній Євгенійович  задоволений нашою роботою і вже видав перші сертифікати юним дослідникам! ДОСЛІДЖЕННЯ ТРИВАЮТЬ .....

Рафтинг 11 06 19р