К основному контенту
LEGO  в освітньому процесі : практична реалізація концепціі НУШ в " ЕРУДИТІ" . 

 

Світ гри - безмежний і яскравий. Він пропонує безліч можливостей для творчості, розвитку, навчання та самовираження дитини. Саме під час гри дитина вчиться розуміти світ, опановує різні аспекти спілкування, має змогу на практиці застосувати свої знання та добувати такий необхідний для неї досвід. 
Щоб розпочати гру знадобиться лише бажання та ініціатива і, звісно, конструктор LEGO! 





На всіх без виключення уроках LEGO стає інструментом ігрової діяльності , в якій першокласники засвоюють нові поняття , явища, знайомляться з предметним довкіллям, природою.  Таким чином процес навчання стає веселою грою.  Діти залюбки моделюють , конструюють, засвоюють математичні поняття, розвивають мовлення. З LEGO легко пояснювати новий матеріал, закріплювати знання природних явищ.
Математика з LEGO - не менш яскрава. Діти викладають цеглинки в ряд, додають їх, демонструють склад чисел - і все чітко за кольорами, потім кожен формує з конструктора цифри. Різнокольорові цеглинки малюки складають у певних конфігураціях: так розвивається не лише дрібна моторика рук, стимулюючи розумові здібності, а й  вдосконалюється швидке орієнтування, дотримання пропорцій і симетрії, розвивається здатність зосереджуватись. 







Інтегруємо конструктор у всі види діяльності . Школярики створюють за допомогою нього усе, що забажається - довжелезну конструкцію або справжнє місто з безліччю споруд, бо найбільше полюбляють малята будувати. Будують транспорт, роботів майбутнього, предмети  побуту та ін.








Знайшли застосування конструктору і на фізкультурі: естафети з цеглинками, ігри " Вище, дальше, довше, рівніше", "Передай цеглинку другові" та ін.







Крім того конструктор  вчить першокласників бережливості: вони складають деталі  у контейнери , щоб не погубити. А головне - дітей не треба змушувати ним займатися: стаючи частиною гри, дитина повністю занурюється у процес, бере на себе відповідальність, стає цілеспрямованою, почувається комфортно, радісно. Має можливість ініціювати діяльність і розвивати власну ідею, активно взаємодіючи з іншими учасниками гри і в такий спосіб навчатися ! І все це завдяки LEGO




Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Перерва - це супер! Перерва - це клас! ( Велика перерва 1 -А).

Кожен ранок на світанку на шкільний поріг іду. Тут багато я дізнаюсь , друзів щирих я знайду.  Ми малюєм і читаєм , справ багато має клас,  тільки знову про перерву мріє кожен раз у раз! Перерва - це невід'ємний процес у шкільному житті. І кожен школяр бачить її по-своєму: хтось чекає її, щоб поспілкуватися з друзями , хтось хоче просто почитати художню літературу в тиші, а хтось перекусити маминим смаколиком! Здорово і цікаво збирати гуртом на килимку конструктори ЛЕГО. У всіх хлопців вони є вдома, але в школі це робити цікавіше і веселіше! Довго тягнуться уроки , а перерва збігла в мить. Дуже тяжко непосиллям у такім режимі жить.  Ми благаємо дорослих, зрозуміти просим нас. Між перервами уроки будуть хай тепер у нас! 
Радість пізнання нового та розвиток дослідницьких умінь - пріоритет НУШ! - Хто такий дослідник? - Як людина досліджує світ? - Чи можна бути винахідником у наш час? - Чи все на світі винайдено до нас? Нас хвилюють ці питання і ми намагаємося знайти на них відповіді в рамках нашого модельного тижня " Ми - дослідники, ми - винахідники".  Ми - кмітливі;  ми - допитливі;  ми- спостерігачі і практики; ми - винахідливі; ми - швидко реагуємо ! Уже провели цікаві досліди із " водою - мандрівницею", відповіли на запитання: чому фарба проникає у папір?, як творяться кольори? Створили власний вулкан і спостерігали за його виверженням!   Професор Геній Євгенійович  задоволений нашою роботою і вже видав перші сертифікати юним дослідникам! ДОСЛІДЖЕННЯ ТРИВАЮТЬ .....
#НУШПРАЦЮЄ#)))))    Історія ще одного тижня.....із життя 1-А  До тижня " Транспорт" готувалися ретельно, адже ми чекали поважних гостей! Трудилися усі: і вчитель, і діти, і наші невтомні бджілки-батьки, які виготовили чудові  яскраві макети різних видів транспорту , а ми визначили їх призначення і вирушили в цікаву тижневу подорож.   Перетворювали фігури в автівки для перегонів, чемно виконували всі вказівки дядечка Світлофора.  Мудрагелики 1-А дослідили важливість правил користування транспортом; вдосконалили  уміння коригувати свої дії відповідно до ситуації. Вивчили і продемонстрували на практиці(з планшетами і цеглинками Лего) в ігровій формі правила Гарного пасажира. Надзвичайно цікава робота!   Із діяльністю спецтехніки нас знайомлять фахівці Служби порятунку місцевої 22 державної пожежно-рятувальної частини.Оглядаємо, приміряємо, відчуваємо себе справжніми рятувальниками. КРУТО!!!  ...