К основному контенту
Як дівчаток ми вітали)))  


Бачите, як гарно в нашому класі! І все це завдяки нашим лицарям, яких в нашому класі АЖ 7! 
Вони дуже старались, готуючись до свята: представили  нашим прекрасним Леді ( яких у нас 17 !) привітання- персонально кожній! 



А ще ми разом із хлопчиками підготували цікаву святкову програму з веселими усмішками та конкурсами , де наші Леді в різних номінаціях отримали свої титули " Найпрекраснішої, Найдивовижнішої, Найнеповторнішої, Найталановитішої і най-най -най...кращої однокласниці". 









Найочікуваніша мить....Ну, звичайно ж ПОДАРУНКИ ! 
Це - дівчаткам! 


а це - кавалерам! 



Дякуємо нашим батькам за оригінальність ідеї у  підготовці та  в проведенні свята! 










Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Щоденні 5 -  є новітнім та ефективним  методом навчання учнів НУШ, нова структура керування класом , що використовується при вивченні української мови. Це методична система, яка навчає учнів обирати і працювати самостійно, що сприяє їх внутрішній мотивації.   Це систематична щоденна робота: 5 діяльностей, які всі діти класу виконують впродовж 20 хвилин.  Ми спробували даний метод втілити в повсякдення уроків  і нам сподобалося !  Першою діяльністю залишається " Читання для себе" , яка розвиває самостійність та вміння робити успішний вибір.  Дуже полюбляють мої другокласники " Читання з другом " .  Робота зі словами  Щоденна робота зі словами - це діяльність, яка орієнтована на правильне написання слів та обов'язкове їх тлумачення.  Виконуємо різні вправи зі словами, поповнюючи активний словник.  - Аби запровади...
Радість пізнання нового та розвиток дослідницьких умінь - пріоритет НУШ! - Хто такий дослідник? - Як людина досліджує світ? - Чи можна бути винахідником у наш час? - Чи все на світі винайдено до нас? Нас хвилюють ці питання і ми намагаємося знайти на них відповіді в рамках нашого модельного тижня " Ми - дослідники, ми - винахідники".  Ми - кмітливі;  ми - допитливі;  ми- спостерігачі і практики; ми - винахідливі; ми - швидко реагуємо ! Уже провели цікаві досліди із " водою - мандрівницею", відповіли на запитання: чому фарба проникає у папір?, як творяться кольори? Створили власний вулкан і спостерігали за його виверженням!   Професор Геній Євгенійович  задоволений нашою роботою і вже видав перші сертифікати юним дослідникам! ДОСЛІДЖЕННЯ ТРИВАЮТЬ .....

Рафтинг 11 06 19р