К основному контенту
#НУШПРАЦЮЄ#)))))    Історія ще одного тижня.....із життя 1-А 
До тижня " Транспорт" готувалися ретельно, адже ми чекали поважних гостей!
Трудилися усі: і вчитель, і діти, і наші невтомні бджілки-батьки, які виготовили чудові  яскраві макети різних видів транспорту , а ми визначили їх призначення і вирушили в цікаву тижневу подорож. 



 Перетворювали фігури в автівки для перегонів, чемно виконували всі вказівки дядечка Світлофора. 


Мудрагелики 1-А дослідили важливість правил користування транспортом; вдосконалили  уміння коригувати свої дії відповідно до ситуації. Вивчили і продемонстрували на практиці(з планшетами і цеглинками Лего) в ігровій формі правила Гарного пасажира. Надзвичайно цікава робота!  





Із діяльністю спецтехніки нас знайомлять фахівці Служби порятунку місцевої 22 державної пожежно-рятувальної частини.Оглядаємо, приміряємо, відчуваємо себе справжніми рятувальниками. КРУТО!!! 







А ще ми створили дружню атмосферу співпраці дітей і дорослих - і це головне!











Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Щоденні 5 -  є новітнім та ефективним  методом навчання учнів НУШ, нова структура керування класом , що використовується при вивченні української мови. Це методична система, яка навчає учнів обирати і працювати самостійно, що сприяє їх внутрішній мотивації.   Це систематична щоденна робота: 5 діяльностей, які всі діти класу виконують впродовж 20 хвилин.  Ми спробували даний метод втілити в повсякдення уроків  і нам сподобалося !  Першою діяльністю залишається " Читання для себе" , яка розвиває самостійність та вміння робити успішний вибір.  Дуже полюбляють мої другокласники " Читання з другом " .  Робота зі словами  Щоденна робота зі словами - це діяльність, яка орієнтована на правильне написання слів та обов'язкове їх тлумачення.  Виконуємо різні вправи зі словами, поповнюючи активний словник.  - Аби запровади...
Радість пізнання нового та розвиток дослідницьких умінь - пріоритет НУШ! - Хто такий дослідник? - Як людина досліджує світ? - Чи можна бути винахідником у наш час? - Чи все на світі винайдено до нас? Нас хвилюють ці питання і ми намагаємося знайти на них відповіді в рамках нашого модельного тижня " Ми - дослідники, ми - винахідники".  Ми - кмітливі;  ми - допитливі;  ми- спостерігачі і практики; ми - винахідливі; ми - швидко реагуємо ! Уже провели цікаві досліди із " водою - мандрівницею", відповіли на запитання: чому фарба проникає у папір?, як творяться кольори? Створили власний вулкан і спостерігали за його виверженням!   Професор Геній Євгенійович  задоволений нашою роботою і вже видав перші сертифікати юним дослідникам! ДОСЛІДЖЕННЯ ТРИВАЮТЬ .....

Рафтинг 11 06 19р