К основному контенту

Перерва - це супер! Перерва - це клас! ( Велика перерва 1 -А).

Кожен ранок на світанку на шкільний поріг іду.
Тут багато я дізнаюсь , друзів щирих я знайду. 
Ми малюєм і читаєм , справ багато має клас, 
тільки знову про перерву мріє кожен раз у раз!




Перерва - це невід'ємний процес у шкільному житті. І кожен школяр бачить її по-своєму: хтось чекає її, щоб поспілкуватися з друзями , хтось хоче просто почитати художню літературу в тиші, а хтось перекусити маминим смаколиком! Здорово і цікаво збирати гуртом на килимку конструктори ЛЕГО. У всіх хлопців вони є вдома, але в школі це робити цікавіше і веселіше!










Довго тягнуться уроки , а перерва збігла в мить.
Дуже тяжко непосиллям у такім режимі жить. 
Ми благаємо дорослих, зрозуміти просим нас.
Між перервами уроки будуть хай тепер у нас! 
























Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Щоденні 5 -  є новітнім та ефективним  методом навчання учнів НУШ, нова структура керування класом , що використовується при вивченні української мови. Це методична система, яка навчає учнів обирати і працювати самостійно, що сприяє їх внутрішній мотивації.   Це систематична щоденна робота: 5 діяльностей, які всі діти класу виконують впродовж 20 хвилин.  Ми спробували даний метод втілити в повсякдення уроків  і нам сподобалося !  Першою діяльністю залишається " Читання для себе" , яка розвиває самостійність та вміння робити успішний вибір.  Дуже полюбляють мої другокласники " Читання з другом " .  Робота зі словами  Щоденна робота зі словами - це діяльність, яка орієнтована на правильне написання слів та обов'язкове їх тлумачення.  Виконуємо різні вправи зі словами, поповнюючи активний словник.  - Аби запровади...
Радість пізнання нового та розвиток дослідницьких умінь - пріоритет НУШ! - Хто такий дослідник? - Як людина досліджує світ? - Чи можна бути винахідником у наш час? - Чи все на світі винайдено до нас? Нас хвилюють ці питання і ми намагаємося знайти на них відповіді в рамках нашого модельного тижня " Ми - дослідники, ми - винахідники".  Ми - кмітливі;  ми - допитливі;  ми- спостерігачі і практики; ми - винахідливі; ми - швидко реагуємо ! Уже провели цікаві досліди із " водою - мандрівницею", відповіли на запитання: чому фарба проникає у папір?, як творяться кольори? Створили власний вулкан і спостерігали за його виверженням!   Професор Геній Євгенійович  задоволений нашою роботою і вже видав перші сертифікати юним дослідникам! ДОСЛІДЖЕННЯ ТРИВАЮТЬ .....

Рафтинг 11 06 19р